Iluzoriu

De-aş vrea  a veşniciei clipă

Mi-ai sta punte spre nemurire?

Mi-ai purta pasul spre pieirea iluzorie

Sau m-ai lăsa captivă-n nefiinţă?

De-aş vrea a discerne sunete

Mi-ai aduna precar,pe portativul trăirilor tale,note,

Spre a simţi cum e un cântec,viaţa?

Mi-ai fredona toate deziluziile într-un eteric glas?

De clapă,

Clipă,coardă…

Să uit că sunt,c-am existat, să cad într-un feeric  vals.

Ţi-ai grava pe-al existenţei zid

Al meu temeinic  suflu?

Ai arunca în vid nefericiri,

Fatalităţi,declinuri,

Să pieri,

Să-nvii,

Din bolţi cereşti

Din ale nopţii chinuri?

De-ai exista,de ai renaşte din umbre şi tăceri

Liant mi-ai deveni,

Surd-agonie

Între ce-aş putea fi

Şi ce-am fost ieri.

 

Painting by Donald Xhelo

 

4 thoughts on “Iluzoriu

Leave a Reply

