Tren

 

-Câte stații mai avem până la destinație?

-Mă tem că ați greşit…trenul.

-Acesta nu are o destinație?

-Sigur că are.Aceeași.

-Atunci care e diferența?

-Noi nu avem stații.Nu oprim.

-Atunci cum urcă oameni?

-Se avântă,se agață nefiresc azvârlindu-se din alte trenuri.

-Eu cum am ajuns aici?

-Visai.

-Dormeam?

-Visai…zgomot.Ascultă!Sunt cei ce nu răzbat.

-Cu ce se luptă?

-Cu propriile coridoare.

-Ce e în beznă?

-Tergiversarea.

-A ceea ce ar putea face?

-A ceea ce ar putea fi.

-Am răzbătut?

-Ai răzbătut?

-Îmi simt latentul foșnet.

-Nu vrei s-asculți?

-Îmi sunt chingi zgomotele.

-De timp…

-Unde-s cei ce răzbat?

-Legați de zgomotul altora,surzi.Să-i apropie de terminal.

-Ce aud?

-Dragoste-n simțiri.

-Refuză destinația?

-Da.

-De ce? Au ei puterea?

-Pentru că-n chingi au ei puterea.

-Cine ești?

-Câte stații mai avem până la destinație?

-Două.

-Mă scuzați cred că…am greșit trenul.

 

Painting by Besik Arbolishvili

 

 

4 thoughts on “Tren

Leave a Reply

