Frânturi de gând(2)

Nu locuiesc în mine,

Dar devin porţiune din tot ce mă înconjoară.

Munţii sunt vârf de creaţie

Când sufletul se eliberează de a fi legatura ezitantă

În robia carnală,

Transpersând cerul.

Căci moartea e necunoscutul

În care am trăit înainte de naştere.

Mă salvez de scindare.

Tot ce văd în lume

Este reflecţie interioară în vastitatea nepercepută de conştient.

Mi-e inferentă totalitatea.

Dincolo de sine, universul devine eu.

Pentru cei ce doresc să citească postări precedente din aceeaşi categorie:Frâturi de gând (1)

 

Painting by Lissa Bockrath

2 thoughts on “Frânturi de gând(2)

Leave a Reply

