Nesăbuință de nesaț

Te-ai jertfit  zeilor

Și te scalzi în hedonism

Ca pe masa tăcerii mele să fie așezat pocal de ambrozie,

Iar neprihănirea trupului meu să hrănească în  veci

Exhaustivele-ți existențe.

 

Te-ai lepădat de credințe

Și te-a îmbrăcat păcatul unui suflu murdar,

Pecetluindu-mi soarta

În blestemul nefinalității.

 

Te-ai cufundat în doleanța trupească

Și în deziderate clipe

Ți-am devenit altar.

 

Te-ai reconstituit una cu ființa-mi

Și în fracțiune de timpi,

 

Te-am ucis.

 

Painting by Neil Moore

 

 

 

2 thoughts on “Nesăbuință de nesaț

Leave a Reply

