Neexpediat

Ți-aș scrie despre cum adie vântul

Sau despre nimicul ce stă pe pragul conștiinței

Când ploile cad în buzunarul  stâng

Și îmi udă timpul.

Ți-am spus că trosnește arborele din spatele minții

De greutatea uitării?

Căci vezi tu, aburesc ferestrele realului și nu îți mai disting forma,

Te confund cu inexistența.

Azi faci cunoștință cu insomnia mea mânjită de nesațul iluziilor.

Cred că urechile-mi inspiră zgomotul neșansei

Sau poate m-am îmbolnăvit și doar în moarte

Mă vindec.

2 thoughts on “Neexpediat

Leave a Reply

